چه کراتینین 3.6 به طور متوسط ​​در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه 3.6 به معنای کراتینین در بیماری مزمن کلیه؟ در واقع، بسیاری از عوامل هستند که می تواند سطح کراتینین تاثیر می گذارد، به استثنای عوامل غیر پاتولوژیک وجود دارد، کراتینین 3.6 بدان معنی است که بیمار در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و وجود دارد کمتر از 60 درصد از عملکرد کلیه می تواند تا eficiente.Para کار از مردم، باید گام های فوری برای محافظت از دیگر خسارت را، در نتیجه جلوگیری از بیماری های بزرگتر.

همانطور که در بالا ذکر شد، عواملی که می تواند سطح دلایل کراتینین و آسیب شناختی را افزایش می دهد از جمله patológicas.Si توسط عوامل غیر پاتولوژیک ناشی نیست، می تواند به حالت عادی پس از دلایل اساسی desaparecieron.De در غیر این صورت بازگشت، دشوار است معکوس است، پس از آن یک درمان به موقع و مناسب ضروری است.

معمولا پس از به کراتینین 3.6، پزشکان توصیه به آنتی بیوتیک درمانی و هورمون به منظور تخفیف علایم این بیماری را بدتر خواهد etapa.Con، دیالیز خواهد شد به آن اشاره شد، که ممکن است کاهش روند پیشرفت این کمک سه enfermedad.Pero این بیماری را معکوس نمی تواند درمان یا بهبود چینی Osmotherapy پزشکی renal.Micro عملکرد متفاوت از آنها است، شما می توانید در مرحله اولیه بیماری به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود سرمایه گذاری عملکرد نوآوری renal.Como و بهبود گیاهان سنتی طب چینی است که می تواند این بیماری بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان، پس از آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم.

بنابراین اگر کراتینین شما بیشتر از سطح طبیعی است، پس از مشخص شدن دلایل، اقدام به کاهش correspondiente.Si شما هر گونه کمک نیاز دارید در کاهش و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، انجام شپش جرات ایستادن تماس با آنلاین پزشکی ما و یا پیام های ترک به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی CKD کراتینین 3 , 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: